marți, 5 martie 2013

E ceva timp de cand...


e ceva timp de cand Universul ne surade din nou.
e ceva timp de cand am inceput sa ne contopim cu el.

am citit asta, indiscret, in ochii tai
si abia acum am inteles ce inseamna "a iubi".

ti-am descifrat pe frunte o ecuatie de gradul 2,
iar rezultatul a fost egal cu toate amintirile noastre la un loc.

am vazut in crestaturile de pe fruntea ta obosita,
povestile unor batrani bolnavi din dragoste.

ne-am visat intr-o sticla lasata in valurile marii,
iar pescarusii se bateau intre ei care sa o ia primul.

credeam ca mainile tale pe umerii mei insemnau ceva.
apoi, in cele din urma, mi-am dat seama ca am ramas tot oameni.

lasam pe asfalt pacatele noastre inconstiente,
si ne indepartam cate 20 de cm de trupul celuilalt.

asa cum nu-i poti spune ploii sa se opreasca,
tot asa nu-mi poti spune mie sa nu te mai iubesc.
oricum o sa o fac; e timp si pentru asta...

Un comentariu: